vineri, martie 26, 2010

Revelatia - Cheap Chinese Vs. Expensive Brands

Am ajuns, din pacate, in punctul de a compara chinezariile cu the brand ones. Si aici ma refer exclusiv la Tenisi & Skates. Acum 3 luni mi-am cumparat niste tenisi destul de draguti cu 80 ron (mentionez ca erau la reducere... pretul initial fiind undeva in jurul a 120 ron) si nu de mult dupa ce i-am cumparat, am pus ochii pe niste skates de la chinezi (care au costat 25 ron). In aceste 3 luni, tenisii a trebuit sa-i duc sa mi lipeasca de 2 ori si mi s-au dezlipit de talpa la ambele picioare in lateral, pe cand skates-ii abia de vreo 2 saptamani au inceput sa mi se desfaca.

Asadar, am ajuns la concluzia, impreuna cu mami, ca mai bine stiu ca-mi iau 3 perechi de skates chinezesti decat o pereche "expensive brand" ca apoi dupa 3 luni sa ii arunc :)

Sooo.... Chinese Rules! Thumbs Up *big grin*

Un comentariu:

dan-marius spunea...

Crezi ca marca conteaza prea mult? :D Multe produse sint realizate (la propriu) pe vapor. Adica se iau materialele si oamenii, se incarca pe un vapor, se duc in apele internationale si se asambleaza. Asa se reduc drastic costurile... mai putine taxe... :D