sâmbătă, martie 06, 2010

Un Inceput - Trupa Crosshair


La inceput eram extrem de sceptica in ceea ce priveste stabilitatea industriei muzicale din Romania. Si desigur nu imi imaginam ca Oradea ar putea "ascunde" atat de bine niste trupe absolut minunate.
Imi amintesc ca era o zi frumoasa a anului trecut (parca), cand am fost cu niste prietene la narghilea ca sa ne mai relaxam (ca intre fete). Intre timp se stransese lumea, iar langa mine s-a asezat un baiat destul de palavragios de felul lui si putin pierdut prin spatiu. Facand cunostinta, am aflat ca il chema Alex. Prea multe nu am vorbit atunci, decat despre tricoul meu cu Metallica pe care il purtam, el fiind de asemenea fan. Mai tarziu, aflu cu o uimire tampita de la o amica, ca, defapt, Alex are o trupa deja pusa pe picioare si au melodii proprii. Interesant!
Cateva luni mai tarziu (anul acesta), l-am cunoscut pe Marius via y!m, printr-o prietena foarte buna. Mai discutam noi tot felul, despre trupa lui numita Crosshair, despre alte formatii si tampenii. Pe ceilalti din pacate nu i-am cunoscut direct, dar din ce mi-au povestit diferite persoane si de la cei 2, am mai aflat cate ceva despre ei si cate prostii fac impreuna.
Asadar, o trupa noua, cu un viitor stralucit. Asta e ceea ce cred despre noii veniti.
Probabil ca daca nu ii cunoasteam inainte pe Alex si Marius, nu ma interesa sa aflu cu ce se mananca trupa.
Ei sunt Crosshair:
- Bradescu Vlad aka Reaper la voce
- Brigean Marius aka Sawl la chitara ritmica/lead si backing vocals
- Tuli Sammy aka Asu' de Pica la chitara ritmica/lead si backing vocals
- Vascan Alex aka Rechinu' la bass
- Lucaci Cristian aka Apocalypse la tobe
O trupa de progressive thrash metal care fata de alte trupe romanesti, au reusit destul de rapid sa "iasa din carapace". La inceput cantand prin scoli, apoi la Death Fest 5 alaturi de alte nume cunoscute: Parricide (Polonia), Abusiveness (Polonia), Eufobia (Bulgaria), Krepuskul (Cluj-Napoca), Smog (Satu-Mare) si nu in ultimul rand oradenii de la Spiritual Ravishment. Emotiile erau cam maricele, s-au simtit si din ce am vorbit cu ei, chiar mentionand de prezenta lor. Baietii cu siguranta nu s-au lasat mai prejos de asteptarile celor care au auzit de ei. Si nici de ale mele!
Crosshair au deschis editia a 5-a a Death Festului cu un prim cover dupa Slayer si anume Raining Blood, o piesa excelenta, atat originala cat si coverul. Au continuat apoi cu 3 melodii proprii: War Prototype, Killed by None si Mirrored Fate, ca apoi sa termine cu bine-primita de catre public, Master of Puppets a celor de la Metallica. Desi au intampinat mici accidente, atat la inceput la soundcheck cat si undeva pe la sfarsit, baietii au avut un final... sa zic.. triumfator. Nu au lipsit aclamatiile, fluieraturile si nici indispensabilul pogo. Nu stiu parerile celorlalti oameni, dar din punctul meu de vedere, daca ar fi sa le dau o nota de la 1 la 10, cred ca un 8.50 pentru inceput e foarte okay.
Pe viitor, astept concertul lor alaturi de Truda, din 18 martie, unde am pretentia sa dea mai mult decat la Death Fest 5.

Pe sfarsit, vreau sa le urez succes in continuare si sa se faca auziti nu numai prin Romania, ci si in strainatate fiindca au un sound fresh si promitator. Si un sfat mic pe viitor: Sa va lasati emotiile undeva in prag la intrare sau la o posta distanta ca altfel vin cu nuiaua la voi >:) Good job, guys!

Myspace: http://www.myspace.com/crosshairband
Ultimate Guitar: http://artists.ultimate-guitar.com/crosshair/

Niciun comentariu: