duminică, martie 07, 2010

Cronic - A must have in playlist






Probabil multi mi-ar zice ca am gusturi ciudate in materie de muzica, filme, imbracaminte etc, dar cand i-am auzit prima oara live pe baietii acestia a fost, stiti cum se spune, dragoste la prima ascultare.
Ce e drept, la inceput cand le-am ascultat melodiile pe Myspace, nu am fost hotarata daca sa-i iau in vizor sau nu. Am inceput sa ii judec putin dupa primul video pe care l-am vazut cu ei live, caci ce e drept nu avea cea mai buna calitate si nici versurle nu se auzeau prea clar.
Pe 5 martie, vineri, m-a chemat un amic la concertul lor in club Abyss. M-am gandit ce as avea de pierdut daca merg sa ii vad? Zis si facut.
Inca de la soundcheck am ramas gura casca. Atunci am fost intrebata: "Deci, inca mai spui ca nu-s buni, ha?" cu o ironie subtila in voce. Pe la mijlocul concertului localul mai ca nu lua foc. Era plin, iar oamenii din jur emanau o energie interminabila. Robi, solistul, facea fanii sa urle, sa sara si sa cante odata cu el. Nici headbanging-ul si pogo-ul nu au lipsit. Berea curgea mai ceva ca apa cristalina de la munte, dar oboseala tot nu isi facea loc printre ei.
Sus de pe scari privelistea era fantastica: pletosi mai imbracati sau la bustul gol ce faceau headbanging pe ritmul alert al melodiilor, mese intregi cu sticle goale si pline de bere, scrumiere pline de mucuri de la tigari, iar fumul se putea taia cu cutitul la cat de gros era.
Concertul a tinut in jur de o ora si ceva, multe melodii proprii, dar si coveruri cu o acuratete aparte, cu un instrumental exceptional cantat, la fel si vocea.

Cine sunt, mai exact, Cronic?
Cronic, este o trupa din Oradea de Thrash care si-a pus bazele in 2006. De atunci, a suferit cateva modificari de componenta, in final ramanand:
- Robert Brindus ca vocal
- Ionut Covaciu la chitara
- Iulian Milcomete la bass si
- Marius Budurean la tobe.
In August 2008 au inregistrat materialul promo intitulat "Behind Reality" la No Stress Records.

Myspace: http://www.myspace.com/cronicromania

Eu nu mai am ce sa spun, decat ca le urez succes in continuare si sper sa ii mai vad live in Oradea, incheiand astfel acest post. Metal on \m/

Un comentariu:

Romina.R. spunea...

chiar imi plac.