marți, ianuarie 12, 2010

Nu s-a terminat...


Îmi cer scuze pentru tot ce ţi-am făcut. Ai putea să mă ierţi? Ştiu că pentru tine este totul terminat, dar pentru mine nu. Încă te iubesc, însă tu? Toate amintirile noastre, fericirea şi singurătatea, lacrimile, zâmbetele... Te rog, revin-o! Îmi lipseşti mult. Nu s-a terminat, nu se poate să fi fost sfârşitul deja. Dacă eşti dezamăgit, îmi pare rău. Am plâns pentru tine, am râs pentru tine, m-am schimbat DOAR pentru tine. Acum sunt singură... fără tine. Dacă mor azi, ce vei face? Ai veni după mine? Ori doar ai să pretinzi că nu eşti afectat? Te iubesc, dar îmi trebuie şi mie afecţiune. Aş fi dorit să fiu iarba, astfel încât să pot să fiu tăiată. Pentru mine eşti cel mai important şi nu ştiu dacă voi mai fi vreodată în regulă. Ai pierdut totul doar pentru mine, dar niciodată nu am realizat acest lucru. Te iubesc, te urăsc. Singura dorinţă, pentru moment, este să fiu cu tine. Iarna asta a fost cel mai urât coşmar al meu. Totul din viaţa mea s-a schimbat. Mi-ai alungat îngrijorările, acum mi-am alungat visele. Fiecare zi e noapte, fericirea mea este un gunoi, o mulţime de minciuni. Nu eşti aici. Singură... aştept... te aştept... să vii înapoi. Ştiu că încă poţi zice "Te iubesc", ştiu că mai simţi ceva şi tu, dar, te rog, nu mă părăsi aici. Ştii că eu încă te iubesc şi te voi iubi în continuare !!!

Niciun comentariu: