duminică, iunie 13, 2010

Long time no post

It's been such a long hot day.
Un inceput mai dragut nici ca nu se putea :]
In primul rand, long time no posting here, motivul principal: lipsa de time si... lenea. Si nu prea am mai avut idei de posting (nu ca asta ar fi geniala).
Ce am facut eu in tot acest timp :-? Nervi, crize, betii, iar nervi, iar crize si tot asa. De ce? Pai sa o luam de la inceput.
Sfarsit de scoala... sfarsit de a 11a... Gojdu... the best fucked up school from Oradea (it's really the no. 1 school from whole Bihor)... Hmm :-? Daca ar fi sa ma gandesc mai bine au chiar si o legatura. (Luati acest post la modul sarcastic, cinic). Sa zicem ca mi-am dat si eu silinta odata in viata pentru a avea o medie mai mare ca in primul semestru (nu ca nu ar fi fost destul de mare). Si dupa cum ziceam, da, chiar mi-am batut capul cu corectarea mediilor... si, nementionand materia, nu am primit un amarat de 9 pe un proiect la fel de amarat, ci 8, astfel iesindu-mi 6 (singura medie sub 9), ceea ce m-a lovit direct in inima. Si normal ca nu mi se pare corect, cand eu, fata de alti colegi dragi, pe langa ca am pus de la mine si din n-spe mii de carti si de pe net, pot zice ca am lucrat si mi-am dat interesul fiindca era o tema chiar interesanta si captivanta. Dar nu, a trebuit sa imi dea 8 ca sa imi f#&$ toata media. Unde e dreptatea? Pardon, in Romania asa ceva nu mai exista (n-am de gand sa ma apuc cu politicianismele mele acum, in alt post, da).
Bun, dupa "peripetia" asta .. ce sa zic... de nervi era sa-mi rup gatul pe scari la scoala, am dat intr'o tipa care urca scarile, neintentionat, am dat cu pumnii in copacul din fata scarii si am bagat in mine bere cat pentru 10. Ca apoi urmatoarea zi, spre sfarsit, sa aflu ca aceasta medie de 6 sa nu imi schimbe in rau media generala care a ramas exact aceeasi ca si pe primul semestru.
In tot acest timp... din cauza stresului am uitat ca pe 30 Mai a fost aniversarea a o luna de cand suntem, eu cu Tommy, impreuna and tot in aceeasi zi a fost si ziua lui de nastere (acolo am mers). Anyway, Happy One Month Together Sweetheart. Well, they are almost 2 months now.
Well... getting over that period.. and focusing on present... Today was my darling's graduation ceremony at faculty. A fost grozav, desi caldura a fost insuportabila inca de dimineata. Multa, multa lume prezenta si desigur multa rockerime. Macar in biserica a fost mai racoros :)) Am facut multe, multe poze si o sa postez o parte din ele cand le voi primi, but today he couldn't send them to me, he was so so tired. I was tired too. Everyone was... Dupa aceea, am mers cu el si cu Bella (his big sister), la o bere :)) I so needed that :P Iar apoi de la 3 la 5 dans si sa ma interesez de sala pentru majorat. Avand in vedere ca de dimineata am fost pe ditamai tocurile, intr-un final am ajuns acasa rupta si schiopatanda.

So this was my first post since 28th of April. With the whole story happened since then. Sorry that I talked half English, half Romanian, it's the late hour causing me problems thinking properly in Romanian. Well, I'm gonna send you a big big kiss and hugs. Hope I'll post soon something more interesting than this.

Niciun comentariu: